Groepslessen

Groepslessen

Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare groepslessen:

Lesniveau 1

  • Body Pump: ideale les voor iedereen, zowel voor beginners als gevorderden; elke spiergroep wordt getraind d.m.v. oefeningen met barbells.
  • Bodyvive: werken aan meer spierkracht, uithoudingsvermogen en flexibiliteit voor 50-plussers of beginnende sporters.
  • Step 1: makkelijk te volgen routines, in een rustig tempo.
  • Step Shape: steppen op basisniveau met spierversterkende oefeningen.
  • Latin Shape: bodypump met meeslepende latin beats.
  • Body Shape: stretchen en shapen op een rustig niveau met veel aandacht voor de vier B’s (Borst, Benen, Billen en Buik).
  • Zumba: de latin danssensatie van het moment.
  • Pilates: in deze les komt de basis elke keer terug. Uitgebalanceerde spierkracht en flexibiliteitstraining. Spieren worden lang en sterk in plaats van kort en dik. Het bevordert de bewustwording over de houding van het lichaam.
  • Balance: ter bevordering van lenigheid, co√∂rdinatie en balans in lichaam en geest.
  • Hatha Yoga: klassieke vorm van yoga.
  • Power Yoga: deze les biedt licht inspannende oefeningen voor het lichaam en ontspanning voor de geest, door o.a. stretching en yoga.
  • Spinning light: fietsen in klassikaal verband en toch op je eigen niveau, zonder piekbelasting, mannen en vrouwen, jong en oud door elkaar heen. Ideaal voor conditieopbouw en vetverbranding.
  • Xco: de optimale buik/rug workout. Je traint met een makkelijk hanteerbare buis met grit (Reactive Impact).
  • Total core: de optimale buik/rug workout voor iedereen.
  • Kickboxen: een zelfverdedigingsport met technieken uit Engels boksen, Taekwondo, Savate, trappen uit Karate en worpen uit Judo.

Lesniveau 2

  • Fat attack: de ultieme les voor vetverbranding, dit moet je ervaren, combinatie tussen Kickfit en Bootcamp.
  • Bootcamp: conditionele interval training, de ultieme calorie killer.
  • Early boxing: conditie/box training voor dag en dauw.
  • Low Impact: afwisselende, intensieve aerobic routines.
  • Steps 2: intensieve routines op de welbekende steps.
  • Spinning: spinning bikes in klassikaal verband en je toch individueel op je eigen niveau maximaal inspannen.
  • Street Dance: funky aerobicsles waarin R&B en Hiphop muziek- en beweging invloeden samengevoegd worden tot een intensieve work-out.
  • Urban Dance: mix van Hip Hop, Salsa, Ragga op de laatste urban hits.
  • Cardio Dance: een intensieve workout met invloeden van Gogo, Latin en cardio funk. Ideale workout om alles om je heen even te vergeten.

Groepslessen

Forza Fit Healthcenter hanteert vele trainingsvormen en bewegen op muziek in groepsverband in onze aerobiczalen. Het lesprogramma, toegankelijk voor dames en heren, omvat lessen voor beginners tot gevorderden.

In het lesrooster vind je diverse aerobic vormen, Low Impact, Budo en Dance lessen. Maar ook Spinning, een uitdagende en intensieve les op speciale Spinner bikes.

Klik HIER om het meest actuele lesrooster te bekijken.