FAQ

Beste sporter,

Allereerst hopen wij dat het goed met jouw gezondheid en die van je familie en vrienden gaat. Wij moeten ons enorm aanpassen aan deze ongekende tijd waar wij vooraf geen rekening mee hadden gehouden.

Wij willen middels dit bericht duidelijkheid scheppen over je abonnement en de incasso’s zolang wij tijdelijk gesloten zijn.

Jouw incasso is per direct stopgezet en jouw abonnement is per sluitingsdatum gepauzeerd.

Wij stoppen per direct de incassering van jouw abonnementsgeld zolang wij gesloten zijn. De betalingen die je al betaald hebt over de periode dat wij gesloten zijn, zullen wij compenseren met de incasso’s nadat we weer geopend zijn.

Wij pauzeren jouw abonnement over de periode dat de sportschool gesloten is. De einddatum van jouw abonnement zal hierdoor met dezelfde periode opgeschoven worden.

In de tussentijd willen we je zo goed mogelijk van dienst wezen om gezond en fit te blijven. Tijdens de sluiting van de club steunen we jullie door het bieden van online oplossingen zoals de Virtuagym Forza Fit App en de FitsnacksTV App / On demand services.

Wij houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten, zodra er meer bekend is zullen wij dit uiteraard direct met jou delen.

Mocht jouw vraag er niet tussen staan, dan zijn wij op werkdagen tussen 09:00-12:00 telefonisch bereikbaar op 070-3099006.

Wij willen jou bedanken voor de steun en begrip in deze bijzondere situatie.